Thursday 25 August 2011

Happy Birthday To Me..Sweet 24









Happy birthday to me..happy birthday to me..happy birthday to eliya...happy birthday to me...oooo...

wah dah 24 tahun dah aku sekarang????? masih ingat 10 tahun lalu aku berada didapur melihat jam didinding sebab nak mengira detik 12 malam nk usia 14 tahun..tak sangka dh lama berlalu..aiii..dah makin tua..

hati berderau bila dapat sms atau ucapan ''semoga cepat kahwin'' or ''selamat bertemu jodoh'' sebab mesti terdetik didalam hati ''ehhh..dah sampai masanya aku kahwin ke???huhuhu..takutnyer..'' tapi nk enjoy lagi sebab buat apa nak ada komitmen semata=mata orang dah bertanya betol tak..

aku memang cukup tertarik dengan kehidupan Maya Karin..bagi aku kehidupan dia adalah yang aku impikan selama ni...(kecuali yang dia bercerai arrr.....)  dia sangat independant and doing something great in her life..she travel a lot and always do something new..i love her so muchh...memang best kalau dapat hidup mcm dia dan ada skill yang dia ada pada diri dia..how her parents raise her very well ;))) dia bukan bimbo ar..kira aku dh 24 ni nak sangat hidup macam dia..

oh ye..semalam my sweet friend nurul hakimah belanja makan ayam penyet yang sangat sedap sebelum kelam kabut hantar dia ke stesen bus (dia hampir kene tinggal) hehehe..then dia text ayat sedih..bercucuran air mata masa baca..memang kami mcm soulmate asyik bersama je sepanjang di UNISEL..tiada apa yang aku harapkan kecuali hidup dengan penuh ketenangan dan kegembiraan..aminnnnnn..at least kalau dah kahwin pun,nak kenangkan zaman bujang amat indah sekali..

p/s:sangat seronok biler baca lelaki pujaan wish birthday...awwwww.....hahaha...


No comments:

Post a Comment